Una dintre problemele pe care le-am întâlnit mult prea frecvent la site-urile pe care le-am auditat de-a lungul timpului este copierea conținutului din alte site-uri. Este o practică incorectă, care poate afecta grav imaginea firmei care procedează astfel. În plus, poți avea inclusiv probleme legate de drepturi de autor și, totodată, îți periclitezi inutil poziția site-ului în motoarele de căutare, în special Google.

Google știe când ai copiat

Poate deocamdată Google „nu a observat” acest aspect, iar site-ul cu conținut furat poate să stea chiar bine în rezultatele de căutare. Totuși, mai devreme sau mai târziu, Google va descoperi conținutul-problemă și va acționa în consecință, adică va penaliza site-ul vinovat.

Conținutul duplicat, conținutul preluat identic, conținutul „subțire” – acesta este un trio nefast, care duce, mai devreme sau mai târziu, la penalizări din partea Google.

Scrie întotdeauna conținut original

Chiar dacă reformulezi un articol pe care îl găsești pe internet, tot este mai bine decât să iei cu totul, cuvânt cu cuvânt, conținut din alt site. Acest gen de preluare nu este tolerată de Google (atunci când o identifică) decât în cazul magazinelor online, la produse, unde se consideră că acestea au caracteristici fixe, care nu pot fi redate în prea multe moduri.

NU COPIA NICIODATĂ conținut din alte site-uri!

Este mai bine să scrii exact ce îți vine în minte pe subiectul pe care, oricum, îl cunoști, decât să copiezi munca altcuiva.